2012. január 21., szombat

Sony komplett házimozi 5.1-es! - Jelenlegi ára: 2 990 Ft

Eladó a képen látható Sony házimozi rendszer. 5. 1-es. DVD lejátszó, 5+1 hangszóró, távirányító, és az összes kábel.
Én csak kihangosításra használtam a hangrendszert, a DVD lejátszóját nem használtam, csak még régen, nem tudom működik-e normálisan, Div-x-et nem játszik le elméletileg csak DVD-t.
A hibája annyi, hogy mikor kívülről kötök rá hangot (pc, tv, stb), akkor egy idő múlva, fél óra, óra múlva elkezd a hang halkan pattogni, majd gerjed. Nem foglalkoztam vele kivittem a raktárba. Lehet hogy apró hibája van csak nem tudom. Ennek tudatában licitáljanak.



Jelenlegi ára: 2 990 Ft

Az aukció vége: 2012-01-26 10:34
. Sony komplett házimozi 5.1-es! - Jelenlegi ára: 2 990 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése